A Google Maps platform mára bizonyos területeken átvette a kereső rendszerek szerepét, és folyamatosan növekszik a használók száma. Ezért különösen fontos a térképi adatok folyamatos frissítése, ellenőrzése.
A Google Maps és Google Search platformokban történő keresés függ a keresés tárgyától is, attól függően milyen típus, azt a felületet választják többen a keresésükhöz.
Egy általános turisztikai célpont (például múzeum, nevezetes természeti vagy épített helyszín, szabadtéri kiállítás vagy emlékhely, stb) keresésekor a Google Maps Mobil a legtöbbször használt kereső rendszer.
5 havi keresési adatok egy kiemelt magyarországi kastély múzeumról:
Cégprofil megtekintés: 22 763
Interakció: 18 175
Útvonatlerv: 13 132
Weboldal kattintás: 4300
A megtekintési adatok alapján a weboldalhoz képest a Google Cégprofilt 2-3x többen keresik fel. A Google cégprofil látogatóiból mindössze kb 25% aki a weboldalra tovább lép, ez a forgalom adja a weboldal forgalmának kb 50-60%-át.
A vállalkozás, szolgáltatás vagy attrakció Google Maps térképi adatainak aktualizálása az egyik legfontosabb marketing tevékenység a Google Cégprofil menedzselése mellett. Szakértői csapatunk segíti ügyfeleinket a Google Maps jelenlétük optimalizálásában.
Fonyód teljes vizuális bemutatása, Google Maps és Google Street View valamint Google Cégprofil optimalizálás, online jelenlét professzionális minőségű és teljeskörű Google integrációja.
Fonyód a régióban betöltött szerepének erősítése, a vetélytársak megelőzése a turisztikai szezonban és azon kívüli időszakban is, állandó kínálattal és lehetőségekkel szolgálva.
Balatontourist Füred Kemping & Üdülőfalu valamint a LUA Resort teljes területének a Google rendszereiben (Maps, Earth) meglévő műhold felvétel frissítése, felülírása.